11 marca br. w Sheraton Warsaw Hotel odbyło się seminarium informacyjne pt. „Wysoka jakość europejskiego mięsa – tradycja i pasja”. Seminarium zorganizowała Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego w ramach kampanii informacyjno-promocyjnej „Mięso o europejskiej jakości”, podczas wizyty studyjnej do Polski importerów/dystrybutorów mięsa i przetworów z USA i Kanady.
Podczas spotkania omawiano m.in. oczekiwania amerykańskich i kanadyjskich importerów mięsa wołowego, wieprzowego i przetworów mięsnych oraz aktualne warunki importu tych produktów z Unii Europejskiej do USA i Kanady. Swoje wystąpienia wygłosili m.in.: przedstawiciel Głównego Inspektoratu Weterynarii, Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa, Dyrektor wykonawczy Meat Import Council of America, Prezes Polsko-Kanadyjskiej Izby Gospodarczej oraz Wiceprezes Polish American Chamber of Commerce North East.
Więcej informacji o kampanii: www.meatfromeurope.eu