Wielkanoc braci Zawieruchów

Warsztaty były częścią V ogólnopolskiej kampanii promocyjno-informacyjnej „Marka Polskie Mięso. Polska smakuje” Związku Polskie Mięso. Jej tegoroczne hasło brzmi: „Polskie mięso karmi zmysły”. Ambasador tej edycji kampanii – Grzegorz Zawierucha – w warszawskiej Villi Foksal pokazał, jak przygotować́ dania na Wielkanoc z polskiego mięsa wieprzowego
i drobiowego, które tradycyjnie gości na polskich, świątecznych stołach.

Warsztaty miały pokazać, jak udekorować wielkanocny stół, jak przygotować tradycyjne potrawy z polskich mięs, jakie dobrać dodatki, by drób i wieprzowina dosłownie karmiły wzrok. Główną atrakcją było wspólne gotowanie na bazie polskiego mięsa wieprzowego
i drobiowego. Uczestnicy zostali podzieleni na grupy, każda z nich przygotowywała dwa różne dania – po jednym z mięsa drobiowego i wieprzowego. Potrawy przygotowane przez uczestników trafiły na stół, przy którym wszyscy mogli delektować się ich smakiem i porozmawiać z Rafałem i Grzegorzem Zawierucha oraz z dietetyczką dr Wandą Baltaza.

Gościem specjalnym warsztatów NAKARM WZROK był Rafał Zawierucha, brat ambasadora kampanii. Znany aktor ma na koncie wiele ról w polskich filmach i serialach, a także głośną rolę Romana Polańskiego w filmie „Pewnego razu… w Hollywood Quentina Tarantino, na planie którego spotkał się m.in. z Leonardo DiCaprio czy Margot Robbie. 

Związek Polskie Mięso stara się wdrażać edukacyjne programy, które zwiększają świadomość konsumentów na temat jakości i pochodzenia mięsa oraz promują zdrowy styl życia i zrównoważoną dietę, w której mięso wieprzowe i drobiowe odgrywają istotną rolę. Jednym
z nich jest kampania „ Marka Polskie Mięso – Polska Smakuje”.

Więcej o kampanii: www.pewnejestjedno.pl

Sfinansowano z Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego oraz Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego.

Reklama

Partnerzy

Skip to content