Salami Sokołów – najlepsze według polskich konsumentów

Salami Sokołów zostało najwyżej ocenione przez polskich konsumentów, w teście wędlin salami, przeprowadzonym przez Polski Instytut Badań Jakości. W badaniu zostały poddane ocenie najbardziej popularne marki dostępne na polskim rynku.

W badaniu wzięła udział reprezentatywna grupa konsumentów, którzy zostali poproszeni o ocenę najczęściej kupowanych marek salami. Z listy niemal 20 marek, konsumenci wybrali 6 najbardziej popularnych – wśród nich Salami Sokołów.

Osoby biorące udział w badaniu, oceniały produkty odpowiadając na listę pytań, z wykorzystaniem 10-stopniowej skali Likerta. Poszczególnym pytaniom zespół badawczy przypisał określone wagi, a zwycięzca został wyłoniony na podstawie średniej ważonej dla każdej z analizowanych marek.

Salami Sokołów zajęło pierwsze miejsce w opinii klientów, zdobywając bardzo dobre noty praktycznie w każdej kategorii. Badani konsumenci wysoko ocenili jego świeżość, smak, jakość składników, brak „chemicznych ulepszaczy”. Doceniony został również szeroki asortyment Sokołowa w tej kategorii wędlin. W wynikach badania zaakcentowana także została przystępna cena sokołowskich wyrobów. Salami Sokołów zdobyło ponadto podium w kategorii „Stosunek jakości do ceny”. Co szczególnie ważne, konsumenci biorący udział w badaniu byli skłonni do rekomendacji tej marki swoim znajomym i przyjaciołom.

– Naszym celem jest dostarczanie klientom najwyższej jakości produktów, które będą w pełni odpowiadały ich oczekiwaniom – mówi Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – Uznanie konsumentów, wysoka ocena naszych produktów i deklaracja polecania naszej marki są więc dla nas szczególnie ważne. Pierwsze miejsce w konsumenckim teście salami daje nam ogromną satysfakcję.

Salami Sokołów powstaje z najwyższej jakości surowca mięsnego, z dodatkiem specjalnej mieszanki przypraw, co zapewnia mu wyjątkowe walory smakowe. Sokołów S.A. produkuje je od 1992 roku.

Polski Instytut Badań Jakości to niezależny instytut badawczy, specjalizujący się w badaniach konsumenckich. Badanie zostało zrealizowane we współpracy z portalem Onet.