Dyskonty zdominowały sprzedaż produktów mięsnych. W jakiej sytuacji stawia to producenta? Na to oraz na wiele innych pytań odpowiada w Rozmowie Miesiąca Justyna Figiel-Kwapisz, dyrektor sprzedaży w Goodvalley Polska. – Rozwój dyskontów ma zarówno plusy, jak i minusy. Przewiduje się nawet, że na rynku pozostaną wyłącznie dyskonty i sklepy convenience, a inne formaty znikną. Te dwa kanały dystrybucji charakteryzuje największy wzrost liczby sklepów oraz klientów – zauważa. Podkreśla, że choć konsumenci deklarują, iż cenią jakość, to ostatecznie poszukują ofert najbardziej efektywnych cenowo.
Wciąż ważne miejsce w dystrybucji mięsa i jego przetworów ma kanał tradycyjny. – Jest kluczowy dla stabilności biznesu oraz dla zachowania odpowiedniego poziomu sprzedaży produktów brandowych wobec produktów pod markami własnymi – mówi Justyna Figiel-Kwapisz.
W 2025 roku firma Goodvalley Polska wprowadziła na rynek sporo nowości w różnych segmentach wędlin, marketingowo wspiera sprzedaż swoich produktów, szczególnie mocno w mediach społecznościowych.